mandag 9. februar 2009

STM # 3

Her er mitt bidrag til Runde 3 på SCRAPPING THE MUSIC PÅ NORSK
Sangen denne gangen var: Erik og Kriss med Dra tilbake
Jeg har brukt ordet SAMMEN
Denne gangen har jeg scrappet mine flotte foreldre på bryllupsdagen i 1953 og de har vært gift helt til pappa døde nå i okt

Papirer fra Webster`s pages masse roser og prima, perler ,blonder og glossy som seg hør og bør på et bryllupsbilde.
Ellers fløyels thickers og MM klistermerkebokstaver, knapper og litt heklegarn.



Denne LO ble senere plukket ut på scrapbookexpress i forbindelse med:share the love mnd de hadde der

6 kommentarer:

  1. Skikkelig lekker!! Flott pyntet!!

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig!!! Hærlig med en LO med masse flotte blomster! Passet helt perfekt!

    PS: har lagt ut info og klar for påmelding til kurs på bloggen til SteinkjerScreppa nå! Ta deg en titt:-)
    Har ikke fått noe hotelltilbud ennå, men de skual ringe meg igjen denne uka:-)

    SvarSlett
  3. Nydelig side! Skikkelig nostalgisk romantisk :o)

    Og du, stolen er så god!! Du kommer nok til å få deg en hjemme også ;o)

    Ha en fortsatt fin kveld! :o)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig å scrappe slike gamle bilder. En flott LO du har laget.

    Nå har vi en ny utfordring ute hos STM - håper vi kan inspirere deg med denne også. ;)

    SvarSlett
  5. lekker fargesammensettning
    på denne loen altså:)

    tusen takk for deltagelsen, håper
    vi ser mer til deg:)

    STM

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...