fredag 30. september 2011

Knapper

Hos Anonyme Scrappere vil de se knapper i flertall på kreasjonen og denne layoten må da passe godt til denne utfordringen.
Hi,hi for det er jo nesten eneste pynten på den ;)
Har nok en gang en C&S layout å vise frem.
Har sydd for hånd på hvit bølgepapp, første gangen jeg har scrappet på hvit kartong og det likte jeg.

Den ser litt skjev ut men det er bølgepappen som bøyer seg under fortograferingen.


Og en ting til :)
Jeg vant skissedilla sist uke med nytelse layouten min, Jippi!

3 kommentarer:

  1. Denne ble så nydelig!!!
    Du er så flink!!

    SvarSlett
  2. Utrolig "ren" og veldig pen!! Herlig med den oransje fargen!!
    Takk for at du deltar hos Anonyme Scrappere :-)

    SvarSlett
  3. WOW! Detta e vel da ein kan kalla Clean and Simple... Kjempe flott var den!! Og super bruk av knappar :)

    Tusen takk for at du deltar hjå Anonyme Scrappera!!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...