søndag 15. februar 2009

Et lite ord, magisk

Denne har jeg laget til ScrappeMania sin utfordring.
Scrappe en layout med ordet magi/magisk.
Grublet lenge på denne oppgaven da jeg nettopp hadde laget en LO om magi og hadde egentlig slått den ifra meg.
Men, plutselig i dag kom jeg over dette bildet av Andrea med Mjammen.
Denne katten er helt uunværlig og det er nesten noe magisk over den effekten den kan ha i ulike situasjoner.

Har brukt papir fra BG, stoff fra en kjole som ungene har brukt, karen marie klipp sommerfugler, perler og perler, glitterlim og glossy, knapper og blomster

Veldig artige utfordringer dette.






4 kommentarer:

  1. så flott den var! herlig pyntet:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin - lekkert pyntet:)

    SvarSlett
  3. En flot løsning av oppgaven.
    Takk for bidraget :-)

    SvarSlett
  4. Helt utrolig fantastisk fin!!! Hadde aldri kommet på noe sånt en gang! Så gøy å se! Veldig inspirerende! :D

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...