tirsdag 12. april 2011

Skissedilla # 107

SteinkjerScreppa var jeg på kurs med HegeAL
Vi fikk da denne ukas skissedillaskisse å scrappe etter
og et nydelig kit med papir og alfabet.
Dere kan nok se hva som er kurs layouten for den er jo nesten en blåkopi av Hege sin med pynt og papir, plaseringer.
Men jeg synes den ble veldig søt så jeg legger den nå med for denne uken ;)

Men jeg har scrappet enda en til denne ukas skisse.
Ut på tur aldri sur tittelen er stemplet med et av Hege sine stempel som jeg kjøpte.
Liker veldig godt de hverdagslige tekstene hun har på stemplene sine.
Veldig hyggelig å treffe deg IRL Hege :)


Takk for at du besøker bloggen min og legger spor etter deg.

17 kommentarer:

  1. Så stilig disse ble ! Det var kjempekoselig å hilse på deg i Steinkjer!

    Ha en flott dag!

    klem

    SvarSlett
  2. Hei Siv Anne. Høres ut som om dere har hatt en herlig helg. Og produktiv, ser jeg. Disse lo'ene var bare så skjønne.

    Nydelige bilder og oppsettet er superlekkert.Liker fargevalgene og pynten oppe til høyre er helt konge.

    Du er så flink.

    Klem

    SvarSlett
  3. For noen lekre LOer! Det er så moro å se alle som har vært på kurset av Hege :) Så gøy! Du har laget to kjempefine sider. Herlige farger og nydelig pyntet.
    Tusen takk for deltakelsen. Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  4. En søt og en stilig LO!!
    Kjempefine begge to!

    Ha en fin kveld :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  5. wow så lækre layout med mange fine detaljer, flot med bogstaverne og brugen af bølgepap
    knus Pia

    SvarSlett
  6. Takk for ei veldig flott scrappehelg kjære Siv Anne :)

    Nydelige layouter!!!

    /klem

    SvarSlett
  7. Kjempefine LOer du har lagd her :)
    klem :)

    SvarSlett
  8. Du hærlige Siv Anne, tuusen takk for inspirasjon og all hjelp i helga! Du e fantastisk du!

    nydelig va disse LO'ene, flinka!

    klem Bjørg

    SvarSlett
  9. Takk for en herlig og inspirerende helg sammen med deg og resten av jentene!
    Koselig å sitte ved siden av deg hele helgen.

    De LOene dine er bare så flotte.

    Gleder meg til mer scrapping.

    Klem

    SvarSlett
  10. Tusen takk for stemmen din på kortet mitt;0)
    Litt av poenget var jo at vi ikke skulle vite hvem som hadde laget hva. Litt enklere på kort, det;0)
    Og for ei hærlig helg! Jeg driver og rydder nå... finne igjen plassen min! Har planer om å scrappe litt i dag faktisk! Fikk jo så masse inspirasjon i helga!!
    KLEMS

    SvarSlett
  11. Så utrolig flotte LO'er! Regner med dere hadde en superflott tur. LO'n du har lagt ut i dag er også kjempeflott!
    God bedring til "lille-jenta".
    Ha en fin dag!

    -klem

    SvarSlett
  12. Heia og takk for sist!! LOen din ble helskjønn og godt å se at du likte kurset :-)

    Kjempehyggelig å hilse på deg og digger scrappestilen din :-)

    Klem

    SvarSlett
  13. Supersøt side (begge to, forresten)! Ha en riktig god påske!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...