tirsdag 1. januar 2013

Julian

GODT NYTT ÅR!
Håper alle har hatt en fin feiring i går.

Noen av dere har sikkert både små og store nyttårsforsetter, og andre skal kanskje fortsette med noe bra de har gjort i året som har gått.

Jeg har vel ikke akkurat noen forsetter for dette året men håper å nå noen mål.
Jeg bare venter på at føttene (leggene) skal gro seg til etter at jeg rett før jul ble operert for kronisk kompartmentssyndrom.
Siter litt en del med smerter i den ene leggen enda men håper det skal gi seg snart. Er rimelig utålmodig nå.
Lengter veldig etter å få rørt meg litt.
Har vært veldig mye sofasitting på meg i jula.
For de som vil se mer om hva dette er kan se her: kompartmentssyndrom

Har scrappet et bilde av nydeligste lille 
JULIAN
Han er bare så skjønn

Skissen 

7 kommentarer:

  1. Nydelig LO du har scrappet her, så søt lille Julian er :)
    God bedring til deg og godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Awww!!! So beautiful baby <3 Nice layout too!

    SvarSlett
  3. Skjønn gutt på lekker lo!
    Skjønner godt du blir utolmodig - god bedring :o)

    SvarSlett
  4. This is so, so sweet! Beautiful!

    SvarSlett
  5. Aldeles nydelig LO! Rammen, misten og de små sommerfuglene gjorde denne komplett :-)

    Takk for bidraget til Skissedilla!

    SvarSlett
  6. Den här var helt fantastisk!! Vilka härliga färger, och vad fin ramen runt foto var!!!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...