onsdag 13. april 2011

Klar for SOLa

Da har jeg scrappet SteinkjerScreppa skissen.
Det er Thatsjustsocute som har laget en egen skisse til Steinkjerscreppa.
Den ble scrappet nå etter jeg kom hjem, rakk jo ikke over all den mengden med inspirasjon vi fikk i heftet i løpet av 2 dager.
 Men det er jo bare supert å kunne fortsette etterpå.

Nå er jeg hjemme på 2. dagen en febersyk lita frøken og da ble det litt tid til Scrapping.
Jeg er nesten litt "høy" på papir og scrapping nå etter jeg kom hjem.
Som om jeg ikke var det ifra før :)

Har denne gangen fått scrappet noen 5 år gamle bilder
Layouten ble i skikkelig C&S stil, orange da bildene er fra påsken.
Har scrappet 3 skikkelig C&S layouter til i helga, kommer etterhvert.


13 kommentarer:

  1. denne ble jo skikkelig flott, stilig med det sorte til det orange=)

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  2. Sååå nydelig:-))
    Artige bilder!!

    SvarSlett
  3. Så hærlig!!!!
    Høy på kreativitet, det kan man godt si!!!
    SKAL scrappe i kveld!!!!
    Denne var skikkelig hærlig!!!
    klems

    SvarSlett
  4. Herlig, herlig:))))

    Digger fargevalget og herlige bilder. Knall med hjertene. Gleder meg til det kommer flere.

    Ja, love lo'en er meg oj Jonas. Liker ikke å scrappe meg selv, men synes bildet er så koselig....

    Ja, jeg har blitt kjent med noen i Mandal som har treff av og til og Mandal er bare ca 5 mil herfra. Skal bli gøy å scrappe sammen med noen andre og ikke alltid alene. Nå ser det ut til å bli litt vanskelig denne hlega, men prøver så godt jeg kan.

    Ha en fortsatt fin dag, kjære deg.

    klem Mette

    SvarSlett
  5. Glemte å skrive at blomsten på Bollekinn er en Prima blomst.

    Klem

    SvarSlett
  6. Denne ble utrolig kul ! Det var forresten kjempekoselig å hilse på deg i Steinkjer!

    Håper vi kan sees igjen !

    Ha en flott kveld og uke !

    SvarSlett
  7. Kjempefin løsning på skissa, kult med C&S :)
    Og jeg er så sjalu på deg og alle de andre som fikk vært på det treffet. Og så stas at du ville leke deg med skissa vår.
    Tusen takk!!
    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  8. Fantastisk! Jepp, jeg elsker C&S og denne var nydelig. Elsker hjertene dine.

    Tusen takk for at du deltar!

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  9. Skikkelig knall og herlig!!
    Kule bilder ;)

    Klem Toini

    SvarSlett
  10. Denne va kul og gul!! eller oransj..men utrolig flott!!!

    Ha en deilig kveld!

    klem Bjørg

    SvarSlett
  11. kjempetøff LO med kule hjerter og ikke minst kule bilder.
    den følelsen med å være høy på papir er morsom.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    ps. håper snuppa blir fort frisk

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...