mandag 11. april 2011

SteinkjerScreppa 2011 er historie

Da var årets SteinkjerScreppa desverre over for denne gang.
Men for en koselig helg jeg har hatt!
Supernydelige venner å reise sammen med.
Iselind, Anne, BjørgJulie og Hanne.
Takk for mang en latter <3
 Håper vi drar alle sammen til neste år også, men at vi da har med oss både Kjellrun og Sissel.

Takk til Torill, Kristine,Hege, Kari og slaven Ida :)
Dere har laget et kjempetreff i år igjen.
Jeg kommer selvfølgelig tilbake for et 4 år om jeg har annledning, noe jeg selvfølgelig har ;)

Jeg har for første gang laget meg en ATC noe som var utrolig morsomt å lage.
Er spent på om jeg får vite hvem som fikk min.
Jeg fikk Linn (Sykepleier sin)

I år satt jeg på et bord med superdyktige og inspirernede damer, nesten alle Scrappehusdamene, og selvfølgelig "mine" Mosjødamer.

I dag har jeg vært ganske utladet, men alikevell full av lyst til å fortsette der jeg slapp i går.  
Men jeg må innrømme at i ettermiddag var jeg ikke så tung å be da sofaen ropte på meg.

Ha en super uke alle der ute.
Skal legge ut litt av det som ble lagd etterhvert.
Her er ATC min

2 kommentarer:

  1. Stilig ATC du har laget!
    Det var min første, den jeg laget også.
    Så deg på treffet, ja ;)Men fikk ikke hilst skikkelig på deg. Jeg satt på bordet nest nederst mot butikkene.
    Får prøve å komme til Mosjøen til høsten. Har hatt veldig lyst til det i to år nå, men det har ikke passa seg sånn.

    Du må ha en fin dag :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  2. Perfekt ATC som oppsummering på helga! :) Slaven måtte jammen ta seg en ekstra dag fri etter helga da arb.forholdene var som dere såg laaangt fra optimale :p HIhihi!! Kjempe herlig at dere kommer og holder liv, all sang på vei ut døra midt i natta dro godt på smilebåndene til oss som satt igjen i halv svime :)

    Takk igjen for all herlige inspirasjon. Jeg digga foto shoot LO'n btw! :)

    Gleder meg til å scrappes igjen med deg og Mosjø-jentene igjen!! :)

    Klem Ida

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...