lørdag 2. april 2011

Nytelse er nakne føtter

Nå er det Nytelse som skal scrappes. Det er Scrappehuset som ønsker vi skal scrappe noe som er nytelse for oss.

Noe som er en nytelse for meg er å være barbeint, spesielt på glatte svaberg.
Bildet her med 3 par nakne føtter koser seg maks der vi har hytte og hvor det er flere kilometer med nakne glatte berg vi kan kose oss på.

Ikke sikkert alle er like komfortable med bilder av nakne føtter men det får ikke hjelpe nå :)

Håper dere liker min nytelse layout.

MajaDesign papirer på denne


Nå er det heldigvis bare noen få dager igjen til vi er en hel gjeng med glade damer som skal på scrappetreff.
SteinkjerScreppa! Here we come
Gleder meg noe voldsomt

12 kommentarer:

  1. Så nydelig LO du har lagd her :) Lekker blåfarge og nydelig pyntet med flotte detaljer. skikkelig sommerlig bilde.
    klem :)

    SvarSlett
  2. nommen, har du sett! så flott! du verden så genialt delikat dette er! likte godt de små bokstavene på firkantene og helheten over denne LO'en din..
    takk for at du er med på utfordringen hos oss i ScrappeHuset

    SvarSlett
  3. Flot opsat layout! Og herligt scrappeemne.

    SvarSlett
  4. Flott side, Siv Anne! Så artig bilde! Herlig fargevalg, og fint med dypden!
    Nakne føtter er jammen en nytelse jeg gleder meg til! Foreløbig ser det ut til at det blir veldig lenge til...

    Neste uke på denne tiden sitter vi og koser oss, kreative til tusen!! Gleder meg!!
    klem

    SvarSlett
  5. herlig. flott med blått og morsomt bilde.
    og ja, enig i at det er nytelse ja.
    ha en flott søndag. klem pia

    SvarSlett
  6. Siv Anne- denne ble skikkelig delikat og harmonisk. Så fint det ble med pynten under bildet, og ja, bildet i seg selv er jo et blinkskudd. Jeg syns også det er en nytelse å få lov å gå med bare tær.

    Takk for at du ble med på denne utordringen inne hos ScrappeHuset.

    5 dager igjen nå, så bærer det av gårde. Johoooo!!!

    SvarSlett
  7. HURRA!!!! dette lover sommer!!! Dette var en deilig og nytende LO!! Lekkert pynta og skikkelig flott, Siv Anne!
    GLEDER MEG!!!!
    klems
    og tusen takk for supert bidrag hos oss i Huset!

    SvarSlett
  8. Nyydeligt! Denne her fikk jeg skikkelig sommerfölelse av!
    klem/
    ulrika

    SvarSlett
  9. Denne var bare helt skjønn:)))

    Nydelige farger og så vakkert pyntet. Digger det bildet. Gir virkelig sommerfølelse!

    Utrolig flott!

    Me like alot!!!

    SvarSlett
  10. Dette var et skikkelig sommerbilde for meg. Fint med den friske, blå bakgrunnen og flott tema å scrappe.

    SvarSlett
  11. Siv Anne!!
    Denne LO'en var utrolig fin. jeg ble glad av di føttene!!
    nydelig farger og fint oppsatt!!

    sees snart søta!!

    klem Bjørg

    SvarSlett
  12. Stemningsfullt bilde, selv om de var av tær. HOHOHO! Rålekkert fargevalg og pynt på siden din. En fryd å se på. :D

    Takk for at du deltar. :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...