onsdag 18. februar 2009

STM # 4

Scrapping the music på norsk denne gangen var det Rune Rudberg sin sang ut mot havet det skulle scrappes etter.
I denne sangen var det mange tenkelige bilder som kunne blitt scrappet.
Jeg valgte: Jeg elsker deg og du er alt for meg.

Valget falt på et bilde av meg og min kjære mann som jeg er så utrolig glad i.
Han gjør hverdagen helt spesiell hver dag og jeg kunne laget mange sider til han.

Utfordringe min ble egentlig fargene jeg valgte å scrappe etter.
Holder på å venne meg til Lilla, og Oransje har jeg tidligere syntes var en grusom farge, men den liker jeg ganske godt nå :)



nr.23

14 kommentarer:

  1. En skikkelig kjærlighetserklæring!! En herlig LO!!! Flott bilde av dere to. Nydelig LO:)

    Gøy at du blir inspirert av våre utfordringer:)

    SvarSlett
  2. Nydelig bidrag, fargene var kjempefine sammen, og blomstene var virkelig prikken over i`en!
    Tusen takk for at du bidrar til bloggen vår!

    Linda - STM

    SvarSlett
  3. Stilig LO du har scrappet, og sprekt fargevalg. Lilla og orange er egentlig ganske fint sammen, men er nok alikevel en sjelden fargekombinasjon. :)

    Takk for at du deltar.

    SvarSlett
  4. Så nydelig denne var!! Knall lekkert!!

    SvarSlett
  5. Wow!
    Denne bar utrolig effektfull:)
    Flott bilde som viser nærheten dere i mellom:) Stilig fargevalg (jeg er bare sååå glad i oransje og lilla er min nye favoritt:) ). Veldig flott hvordan du bruke blomstene for å dra fokuset mot bildet - rett og slett lekkert oppsett:)

    SvarSlett
  6. Flott oppsett som fremhever bildet. Et nydelig bidrag

    SvarSlett
  7. Kjempe flott layout Siv Anne!

    (Ser du at jeg har skaffet med blogger konto sånn at jeg kan kommentere ;) hi,hi)

    SvarSlett
  8. Åååå, jeg synes denne var skikkelig flott. Elsker lilla. Og oransje er jo en flott kontrast til lilla. Et koselig bilde av dere. Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  9. For en nydelig LO, det må jeg virkelig si=) denne bloggen må besøkes fler ganger :)

    Hilsen Cathrine :o)

    SvarSlett
  10. Hei hei :)
    Tusen tusen takk for koselig og varmende kommentar i bloggen min!

    klem fra Johanna

    SvarSlett
  11. Utrolig stilig LO!! Tøft fargevalg, synes jeg! Gøy å se! :D

    SvarSlett
  12. En flott og enkel LO :)

    Syns denne var kjempe fin!

    Marit - STM

    Ps! Har du sett at vi har ett nytt sukkertøy?

    SvarSlett
  13. Vannvittig flott lo, og vet du, jeg elsker det bildet! Sier mer enn 1000 0rd!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...