onsdag 7. oktober 2009

Klæsj og klin med jentene

For en stund tilbake hadde jeg et lite scrappe verksted med Sofie og et par av hennes venninner.
Jeg tenkte de skulle få lage sine egne bakgrunner med akrymasse, maling,hyssing, blonder, aviser.
I begynnelsen satt de bare med hendene i fanget og omtrent ikke våget å ta i noe som helst. Men etter en liten stund var de igang og jeg tror de koste seg veldig og ble veldig fornøyde med resultatet.
Det eneste de manglet ble tekst og tittel.
En veldig koselig stund med noen blide jenter.
Klikk på bildet så får du det større.

Jeg fikk også laget meg en side.

Nr.90

5 kommentarer:

  1. Herlig og leken side! Likte godt fargene du har brukt, og de små detaljene som sirklene og malinga.

    SvarSlett
  2. Så kjekt tiltak:-) Veldig kjekt det biledet av jentene og de var jo flinke. Likte veldig godt den siden du hadde laget, kjempekul:-)

    SvarSlett
  3. Super fine LOs jentene fikk laget!
    Din er ju bare herlig, vilke farger og så fint med knapperne og perlerne i malingen.

    SvarSlett
  4. Ser ut til at du og jentene kosa dere stort. Jeg digger å drive med maling. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  5. Så koselig!! Dere fikk lagd noen flotte sider :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...