søndag 1. november 2009

Skissedilla og Årets Scrappening er over for denne gang

For en utrolig herlig helg jeg og masse andre flotte damer har hatt.
Jeg har niiiskoset meg med scrapping i 2 hele dager og en lang kveld. Herlig!
Masse inspirasjon har jeg fått og et flott kurs har jeg vært på.
Jeg har laget 7 1/2 side og er veldig fornøyd med det.
Får legge ut litt etterhvert.

En av layoutene jeg har laget i helga er til Skissedilla skissen som Lula har laget.

En kald vinterside med blå glimmermist, blåtoner, bling og perler.

Ser at layouten ser litt bøyd ut på bildet, men det er det beste jeg har nå.

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for en kjempe flott og inspirerende helg. Du fikk laget så mange flotte layouter.
    Denne var bare helt knall. elsker de blå fargene, pynten og bildet er kjempe flott.

    Lykke til Siv Anne. Gleder meg til å se resten av alt det flotte du lagde:)

    Ha en fin kveld....

    Iselind

    SvarSlett
  2. Herlig og kjølig stemning!!
    Vakkert pyntet!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  3. Denne var så nydelig!! Tusen takk for inspirasjon og for en FLOTT helg!!
    klem

    SvarSlett
  4. Knallflott LO dette, og alle de andre du lagde! Jammen var du effektiv! Gleder meg til å se de andre LO'ene fremover. For de som ikke har sett dem ennå, har de virkelig noe å glede seg til.
    Takk for en flott helg! Gleder meg allerede til neste år!
    Ha en flott dag!
    -klem-

    SvarSlett
  5. Tipper dere har hatt en kjempehelg i Mosjøen!
    Gleder meg til å se alt det flotte du har fått laget!

    Bildet her er så flott! Så klart og så fine farger! Nydelig den pynten og detaljen oppe til venstre var lekker!

    Utrolig flott, Siv Anne!

    SvarSlett
  6. Kjempe lekker layout Siv Anne!!!
    Du laget så mye flott i helga :)

    Takk for ei super helg, og 1000 takk for all hjelp med arrangementet!

    SvarSlett
  7. Heihei og takk for sist. Kjempekoselig helg i Mosjøen.

    Kjempesøt LO. Liker fargene du har brukt her. La merke til denne på veggen på treffet, ja. :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...