onsdag 17. mars 2010

Påskeegg

Jeg var så heldig å få en kjempefin strikkevott til mobilen min fra ei veldig snill dame som heter Berit.

Jeg måtte jo finne på noe til henne når hun var så snill mot meg.
Jeg jobber på Apotek1 og der selger vi nå noen søte små påskeegg.
Det skal jeg gi henne som takk.

Det er i utgangspunktet litt pynt på.(Hjerte, et sort bånd + en tag)
Nå har jeg pyntet det LITT ekstra med litt forskjellige blomster,blonder,blad, perler,rub-ons, glossy og glitter. Syntes det ble kjempesnusk jeg da.
Er den ikke søt?


Her er noen flere som jeg laget etter ønske og for å gi bort.

6 kommentarer:

  1. oioioi for noen lekre egg.
    var de gule, eller har du malt de?
    ha en flott helg?

    SvarSlett
  2. Så herlig vott og flotte påskeegg du har laget!
    Jeg skulle også hatt et trekk til mobilen min, kanskje jeg skal strikke en "vott" jeg også.

    Ønsker deg ei flott helg!

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte påske egg, og takk for en koselig scrappe kveld.

    Ha en fin dag.

    Klem til deg fra meg...

    SvarSlett
  4. Så flotte påske-egg :) Litt gøy med andre ting enn lo'er og kort også!!

    SvarSlett
  5. superlekkre påskeegg du har laget! Jeg kan tenke meg att hon blir glad for sitt egg!

    SvarSlett
  6. Herlige påskeegg, supert med gult!
    Lekkert pyntet alle 3. Masse fint du har laget ellers også siden jeg var innom sist, og masse variert også :-D
    Ha en fin uke!
    Klem Guro

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...