onsdag 21. april 2010

Mommon kos


Her kommer den siste layouten som jeg laget på SteinkjeScrepp(a)

Mommon kos.
Lille Andrea på sitt første besøk hjemme til min mamma.
Synes bildet er så nydelig.



Og så litt om min andre lidenskap: Sykling!
I dag har jeg og Zaskar`n min vært ute på årets første sykkeltur og det var bare så herlig. Vi var ikke helt alene da, var sammen med flere av terrengdamene jeg bruker å sykle sammen med + ei ny og det er jo alltid koselig med noen nye.
Og så må vi ikke glemme Nils var supre dametrener. Han instruerer og pusher oss og det er sååå bra.

Vanligvis er det en liten nedtur på årest første tur. Men, det var det ikke !!!!
Gleder meg bare til neste

5 kommentarer:

  1. Denne studerte jeg i Steinkjer, og den er vakker Siv Anne. elsker fargene du har beukt, og at det glitrer her og der. Nydelig er den. Det var artifg å sitte ved siden av deg da den ble til.

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig Lo, Både denne og de nedover i bloggen din :)
    Tusen takk for hyggelig komentar i bloggen min.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. DER VAR DEN!!!!!
    Denne er bare så nydelig!!! Både bilde og LO!!! Så deilig farge og knallflott pynta!!
    Klems

    SvarSlett
  4. ar ikke bare bildet som var nydelig her nei.
    en kjempefin LO. stemningsfull og gjennomført.

    SvarSlett
  5. Sååååå utrolig vakker denne var, Siv Anne! Nyyydelige farger og pynt. Bildet er bedårende!

    Digger alt her!!!

    10x10

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...