tirsdag 22. juni 2010

Bursdagseske

Nok en gang har jeg laget noe helt i siste liten.
Silje har gebursdag i dag. GRATULERER MED DAGEN SNUPPA!
Hun skulle egentlig ikke feire dagen sin i dag, men i går kveld ombestemte hun seg og jeg hadde selvfølgelig ikke laget noe kort.
I dag kom jeg ikke hjem før kl var rundt 18.00 og vi skulle dit kl 19.00
Det var litt for ille at jeg ikke hadde kort eller noe. Så var det å hive seg rundt og snekre sammen noe.
Jeg har lenge hatt veldig lyst å lage en slik flott eske som Randi lager, så jeg var i bloggen hennes og laget en eske etter hennes flotte mal.
Nå gleder jeg meg bare til neste gang jeg skal lage en slik og har litt bedre tid.
Esken ble veldig enkel, men litt i min sjanger for tiden. Kort inni fikk jeg ikke laget men jeg laget noen små lapper med en liten gåte på hver, og når hun greide å gjette fikk hun pakken sin som var delt opp i 4. Morsomt :)

4 kommentarer:

  1. lekker eske og morsomt med gåter.
    ha en flott kveld.

    SvarSlett
  2. Så nydelig eske du har snekret sammen :)

    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk!!! Ble kjempe gla for den, imponert som alltid! Supersøt e den - akkurat som du :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...