søndag 8. august 2010

Nye og spennende utfordringer

Nå har jeg virkelig en spennene tid og utfordringer som venter meg.

Jeg har blitt forespurt om å bli designer for et dansk online scrappemagasin som heter Scrapsister`s
En blogg har de også
Ta en titt på begge steder.

Og JEG har sagt JA!

Veldig spenndende og ikke minst en smule skummelt.

Gleder meg til å ta fatt på oppgaven men nå skal jeg feriere en liten uke til først. Men jeg tror tankene vil være ganske sporet inn på scrapping.

Ønsker alle en flott august med mange gode og solrike dager.
Det er først nå vi har hatt litt sommer her.

Her er et ganske stemningsfult bilde fra uken som har gått

7 kommentarer:

  1. så spennende da. gratulerer så masse. får ta meg en tur i den bloggem.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse!! Gleder meg til og se vad du kommer att finne på der!

    SvarSlett
  3. Så kult!!!!!!!!
    Grattis! Det blir spennende å følge deg der, og se hva du finner på:0) Lykke til!!
    klems

    SvarSlett
  4. Grattis med designerjobb, så spennende!! Lykke til!
    Nyt ferieuka, herlig stemningsbilde!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Og vi glæder os meget til at arbejde sammen med dig! Du er jo super dygtig!

    SvarSlett
  6. Glæder mig meget til at lære dig at kende og arbejde sammen med dig :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye Siv Anne!
    Jeg er kjempestolt av deg :)

    God klem til deg fra meg

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...