søndag 5. september 2010

Reinfjellmarsjen 2010 er historie

Jiiihaa jeg overlevde og jeg er sååå fornøyd

Våknet i dag av at jeg hørte det regnet ute og tenkte nei, det er ikke mulig, ikke i dag. Men heldigvis gav det seg etterhvert.

En tung løype sier de som løper og har peiling, men det gikk over all forventning.
17 km med stier og litt grusvei, opp og ned, opp og ned, opp og ned
Løp mere enn jeg trodde jeg ville gjøre og ikke var det så vondt/tungt heller som forventet.
Litt vondt i et kne et par km før mål men det er vist sånt som man bare må tåle har jeg hørt.

Men de siste 500 m trodde jeg ikke jeg skulle klare.
Stokker til bein, viste det kom til å bli tungt den siste biten men så tungt nei, det hadde jeg ikke trodd. Sitter det i hodet tro? ja det sies så :)
Men det ble plutselig ikke værre enn at jeg greide å presse meg til en lite spurt over mål, hånd i hånd med Silje.
Herlig!


Hun er bare en super motivator.
Takker så mye for følget, morro var det.
Har t.o.m fått meg ny max puls i dag ;)
Tid: 2.11

Før start Tor-kenneth, Silje, meg og Brita

3 kommentarer:

  1. Så bra, Siv Anne!!! Gratulerer med bra gjennomført løp!!! Du er råflink!!!

    SvarSlett
  2. Fantastisk Siv Anne- ja Silje er en utrolig støttespiller, det vet jeg alt om. Kult at du fikk ny max pusl. Neste år blir jeg med.

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...