tirsdag 30. november 2010

Da var epoken med Scrapsisters over

Da var min tid som skribent og designer for Scrapsisters over.
Heidi som driver og eier Scrapsister legger ned Magasinet og Bloggen.
Hun har desverre blitt syk og har sett seg nødt til å ta vare på helsen sin.
Derfor blir det desverre ikke flere utgivelser, men alt som er der vil fortsatt være der.
Håper Heidi får tid til seg selv og kommer seg igjen.
God bedring

Her er esken som jeg laget da jeg var hjemme hos superdykktige Randi Thorsen for å lage denne -->>>artikkelen.

5 kommentarer:

  1. den esken var skikkelig lekker da.
    flott bruk av stilig papir.
    klem pia

    SvarSlett
  2. kæmpe rålækker æske, super flot ramme
    knus Pia

    SvarSlett
  3. Super skøn æske til en rigtig fin artikel.. og lysene i dit tidligere indlæg er bare så mukke...

    Jeg er også ked af at Scrapsisters holder - men Heidi må hellere passe på sig selv....

    SvarSlett
  4. Super super flot æske.
    Tak for samarbejdet mens det varede.

    SvarSlett
  5. Tuusen takk for besøk i bloggen min! :)
    Og tusen takk for samarbeidet i danske Scrapsisters dette halve året!!!

    Og du verden, for en LEKKER eske du har laget!!!!!! :D
    Kan tenke meg at det var suuuuperinspirerende å jobbe sammen med Randi! Ho er jo et råskinn på disse eskene sine!!!! *misunnelig*

    Og jada, her går alt bra med både meg og lillemann i magen! Han fikk navnet sitt her for to dager siden, som skal offentliggjøres for familien på julaften! Så det blir spennende! Rart å omtale ham med navn sånn plutselig liksom! hehehe.... :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...