torsdag 9. desember 2010

Scrappehuset Lift Scrappelyset

På scrappehuset har de en utfordring hvor vi skal lifte en layout som veldig dyktige Synnøve har laget. Hun har virkelig mye lekkert i bloggen sin.
Jeg har liftet Synnøve sin nydelige layout My sweet love.
Jeg har gjort det direkte på et lerret som jeg har malt med litt hvit akrylmaling. Ellers bare kartong og litt restepapir, gammel blonde og litt tyll.
Og masse blomster :)
Tenker det skal blir en liten gave til jul.
Bildet er heller dårlig skal prøve å ta noen nye bilder i dagslys i morgen.

5 kommentarer:

  1. Så lekker den ble!!
    Likte fargene så utrolig godt :)
    Og så fint med alle rosene!
    Fin katt, selv om jeg IKKE er noen katte elsker ;)

    Ha ei fin helg :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  2. Lekker lekker!
    Takk for at du liftet lyset vårt!

    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem, Iselind

    SvarSlett
  3. Nydelig fargevalg.
    Harmonisk og lekker LO!
    Takk for at du deltar :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer som vinner!
    Dette er en absolutt fantastisk flott LO! -og for en ære at noen lifter meg da, knis:)
    Jeg måtte slenge meg inn som følger hos deg, du lager så mye nydelig.
    Tusen takk for inspirasjon, noe jeg trenger sårt om dagen. Her er det nemlig scrappetørke, hjelp!
    Klem og goood helg!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...