fredag 19. august 2011

Gangetabell til skolestart

Lillesnuppa skal begynne i 3. trinn om noen dager.
Tiden går bare så alt for fort.
De har ikke begynt å lære seg gangene enda men regner med det skjer nå etterhvert.
Da tenket jeg det kunne være kjekt med en liten album med gangene på.
Den kan hun ha med seg hvor hun vil for å pugge litt.
Laminerte så de skulle holde en stund.
Hadde tenkt å bruke Bind-it-all for å sette den sammen men det ville ikke frøkenen ha.
Ville mye heller ha denne ringe jeg har brukt.
Ideèn har jeg hentet fra screppa Torill som har hentet ideèn fra noen...... :)
Veldig fornøyd ble hun og syntes den var så fin.
Ville gjerne ha den med seg på skolen og vise frem til lærerne.
Klikk på bildet om du vil se større format.

 Storesøster kan vel gangene ganske så godt tror jeg, men hun ville også ha.
Hun fikk denne enkle varianten, også hun veldig fornøyd.

Husker veldig godt hvor jeg slet med de "hærsens" gangene, så håper dette kan hjelpe på.

5 kommentarer:

  1. Så flotte og smarte disse var. Et godt hjelpemiddel som vil bli mye brukt.
    Noe annet enn de gangelappene jeg hadde som lå i hver sine fyrstikkesker...tror jeg har de ennå ett eller annet sted :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Det ble skikkelig lekkert!!!
    Og så snedig! Håper det hjelper!!!
    klems

    SvarSlett
  3. for en herlig idé!! Skikkelig stilig!

    SvarSlett
  4. Så smart og så flott:) Jeg kan fortsatt ikke hele gangetabellen så kanskje det var noe for meg????hi hi. Lykke til til begge jentene;)

    SvarSlett
  5. Fineste gangetabellen jeg har sett. Så smart:))
    Herlig lita jente du har<3

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...