lørdag 3. september 2011

Lift av Caroline i ScrappeHuset

scrappehuset ønsker de å bli liftet.
Jeg har liftet Caroline sin C&S layout.
Jeg laget min i letter og endret litt på plasering.
Har brukt vintage pink glimmermist, brodergarn og sydd litt med lilla,
perler, knapper og litt bånd.
Jeg har også brukt de minste bokstavene jeg noen gang har sett.

Kvilestund
En annen gledelig nyhet i dag er at jeg vant vintageudfordring med layouten av mamma og pappa fra 1952
Veldig glad for det, en layout scrappet med kjærlighet.
Her kan du se hva de sier om siden min.

15 kommentarer:

  1. Flott lift:) Herlig bilde. Liker den "sarte" bruken av mist. De små bokstavene er bare kjemekjekke, har flere farger jeg:)
    Lørdags klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Rigtig flot layout.
    Tillykke med dit vintage layout. Jeg har lige set det og det er virkelig smukt - kan godt forstå, at du vandt.

    SvarSlett
  3. Nydelige,clean & simple sider!
    Moro at du vant da!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Så nydelig lift!!
    Hærlighet så små de bokstavene var - men flotte da!
    Denne C&S-LOen er det vel kanskje flere i Mosjøen som vil prøve seg på?
    Tusen takk for at du ble med - og vi møtes om ikke så lenge!

    SvarSlett
  5. Grattis med vinsten med vintageLOen din - den var skikkelig lekker!!:)

    Jeg digger denne du har laget her!! Du er bare helt rååå på denne stilen. Digger!!:)

    SvarSlett
  6. Stilren og sart LO, den var skikkelig skjønn. :D Dette må være de minste bokstavene jeg også har sett, men de passet så fint til siden og stilen. :D

    Takk for at du deltar! :D

    SvarSlett
  7. Så nydelig da , sier igjenn er så imponert over dere som klarer å scrappe denne stilen , helt fantastisk

    SvarSlett
  8. En helt otroligt nydelig layout!
    Gratulerar till velfortjent vinst hos vintageutfordringen! :)
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett
  9. Så koselig at jentene mine kan få bo hos deg! Vi får se på søndag hvor de havner! takk takk!

    SvarSlett
  10. Joohoo, jeg har blitt liftet! :D
    Også sååå fin layout!! Herlig rosa og stilig detalj oppe i høyre hjørnet :D
    Takk for at du deltar og lykke til!

    Klem fra Caroline i Huset

    SvarSlett
  11. Nydelig flott lo, Siv Anne. Vakker og rosa:)))

    SvarSlett
  12. så fin denne var! Veldig clean and simple men så søt!!!

    SvarSlett
  13. Nydelig lift Siv Anne, elsker alle detaljene!

    SvarSlett
  14. Hei på deg:)
    Så vakker LO du har laget:) Skjønner ikke at det er mulig med C&S;) Beundrer masse.
    Grattis med utfordringen du vant:)
    Velfortjent:)
    klem fra Bente

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...