onsdag 25. juli 2012

Kjøkken, bad og gang

JA jeg lever faktisk :)
Scrapping har det vært heller lite med, bloggrunder likeså.
Men nå med dette dårlige været ble scrappesakene med på hytta og der har jeg puslet litt i dag med et par sider.
Er blitt skikkelig rosa på fingrene.
Måtte jo lage en side til utfordringen som en av mine favortitt blogger Scrappehuset har :)
Scrapp med noe fra kjøkken, bad og gang.
På kjøkkenet fant jeg en muffinsform, badet en q-tips og i gangen fant jeg et strå som en av ungene har dratt med seg inn.
Her er den, en  6 x12 LO


7 kommentarer:

  1. Takk for skryt!:) Hyggelig å høre at vi er en av favoritt bloggene dine:):)
    Og ja - nå var det på tide med litt scrapping fra deg:)

    Liker så godt de knæsje fargene mot det svarte - skikkelige kontraster!! Herlig!!:)

    SvarSlett
  2. Favoritt ;) Weeee.. det går nok begge veier til jeg påstå!! Vi digger deg alle sammen! Og for en KNÆSJ layout, det var herlig se så knæsj rosa! Håper henda er møkkete enda, for da kan du jo bare fortsette ;) Hihi! Stas at du ble med på utfordringen vår! :)

    Fortsatt god sommer! Hilsen Ida som endelig skal til Nord-Norge om noen få uker på ferie! Yeahiii! ;)

    SvarSlett
  3. Godt å se noe fra deg Siv - Anne!:)
    Og så knall denne LOen ble! Elsker den rosa farga!! Stilig med oransje også.

    Ha en forsatt fin sommer :)
    Vi får leve i håpet om en fin august og en fantastisk høst ;))
    Klem Toini

    SvarSlett
  4. <3 <3 <3
    Så gøy å se en så knakende flott LO!
    Digger den rett og slett - og så koselig at vi er en av dine favorittblogger da!
    KOS!
    Nyt scrappelivet på hytta og gris litt til da!
    klems

    SvarSlett
  5. Så herlig å så gøy at du har valgt dette foramtet da , digger de knalle kontrastene du har fått , takk for at du er med

    SvarSlett
  6. For en herlig farge klatt av en LO, denna var kul!!!

    SvarSlett
  7. Så herlig! Stilig med fargekontrasten mot det svarte. Tøft!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...