søndag 2. desember 2012

Litt av hvert


Hei alle mine venner der ute. 
Jeg er i live :) 
Det er bare hverdagen som er litt for travel etter min smak. 
Håper på roligere tider.

Jeg har blitt "gammeltante" og gjett om det er stor stas og koselig.
Gutten er bare så skjønn, jeg er helt forelsket.
Bare så synd at de bor 9 mil unna.........
Her er kortet de fikk på da vi var og så den lille for 1. gang.
Litt godt å scrappe blått og ikke rosa hele tiden.

Dette ble til før han kom til og jeg skulle på babyshower, egen pose til mor.


Til slutt noen vertinnegaver.

Ønsker dere alle en nydelig førjulstid og håper dere senker skuldrene og koser dere.
Livet består av så mye mer enn gaver, ta vare på de gode øyeblikkene.


4 kommentarer:

  1. Det er superfine gaver, du har lavet.

    SvarSlett
  2. Nyyydelige ting du har laget, Siv Anne.Til både liten og stor. SÅ gøy å se noe av deg igjen. Her er det dårlige tider innen scrapping. Håper å komme sterkere tilbake.

    Reiser til New York på torsdag. Grugleder meg. Håper alt er bra med deg og dine.

    Vi snakkes
    Klem

    SvarSlett
  3. Den som venter på noe godt.....Her er det bare å si LEKKERT, LEKKERT, LEKKERT og LEKKERT!
    Ha en flott desemberuke :o)

    SvarSlett
  4. så mye fint du har lagd :)
    klem :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...