søndag 12. januar 2014

Katastrofedag

Min datter på 10 år er litt for glad i data/telefon/spill og i går ettermiddag lurte jeg på om hun kunne tenke seg å fargelegge noen stempelmotiv med tusjene mine.
Detter er noe hun liker veldig godt. 
Da hun hadde satt igang foreslo jeg at hun kanskje kunne lage en historie av de, og den ideen likte hun veldig godt.
Stengte seg inne på scrapperommet med beskjed om at vi fikk holde oss unna.
En liten stund etter kom hun ut med denne "tegneserien"
Syntes hun har brukt stempelmotivene godt i fortellingen. :)
Håper dere klarer å lese hva hun har skrevet.
Denne skal jeg gjemme som gull 
Her kommer historien om Matilda, Bamsen Oreo, Akaja og den skumle bibliotekaren Drisella.




2 kommentarer:

  1. Så herlig!! Fin historie og flott illustrert, skjønner godt at du vil gjemme denne! :-)

    SvarSlett
  2. Så flink hun er herlig !
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...