søndag 26. oktober 2014

Bloggproblemer er noe herk

I den siste tiden har jeg og en del andre ikke hatt tilgang til bloggen min.
Bloggadressen ble bare direkte styrt inn på en reklameside.
Etter mye om og men fikk vi stanset nedlastingen til reklamesiden og fikk fjernet Neocounter. 
Den var nok den store synderen. Etter den ble fjernet er alt ved det normale, så det er nok noen luringer som har hacket seg inn.

Men nå kan jeg legge inn noe nytt.
Har scrappet et "gammelt" bilde av Sofie med morfars hatt på hode. Synes det er så koselig.

Nå gleder jeg meg bare til fredag da er det årets utgave av Scrappeningen som starter.
Hvor vi gleder oss, hele helga bare til denne koselige hobbyen.
Møte igjen gamle scrappevenner og få masse påfyll og inspirasjon. 
Men det er jo så mye som skal pakkes, vurderes og ryddes i...... Men må vel få med meg noe.


1 kommentar:

  1. Så kjipt å få bloggen sin invadert sånn da :( Kan ikke begripe hvilken glede folk har av å ødelegge for andre :( Super bra at du har fått fikset opp i det og at vi igjen kan få gleden av å se hva du lager :) Denne LOen er jo supersøt. Liker oppsettet og et herlig bilde :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...