søndag 22. mars 2009

Love

Ja, her har ting heldigvis begynt å normalisere seg.
Andrea er nesten like pigg som før hun ble syk, og godt er det.

På torsdag fikk jeg en skikkelig overaskelse i posten.
Jeg fikke en pakke med mange, mange Webster`s pages ark av en kjempeflink og inspirerende jente som heter Mette Vårdal.

Jeg kan desverre ikke linke til noen blogg men for de som er nysgjerrig kan se hennes flotte kreasjoner på papirgleder

Denne siden er laget etter å ha blitt inspirert av henne og med noen av de arkene jeg fikk.

Tusen takk Mette, du er så snill




1 kommentar:

  1. 1000 takk for så fine ord, Siv Anne. Det er en ære å bli nevnt i bloggen din.
    Denne lo'en er bare så nydelig. Helt perfekt ned til hver minste detalj!
    Og vet du, man kan lese kjærligheten til dine barn på hver eneste lo du lager! Ikke alle har den evnen. Men det har du.
    Gleder meg over hver eneste side du lager. jeg er så glad for å ha blitt kjent med deg!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...