tirsdag 28. april 2009

Noen nye sider

Denne laget jeg da jeg var på et koselig besøk hos Iselind.
Takk for det.
Har tidligere sydd på mine layoter men det fikk et oppløft da Iselind sydde på sin. Måtte gjøre det samme.



Denne ble til i full fart her en kveld.
Jeg fant litt innpakningsplast/gummi eller hva det nå kalles. Ble inspirert av det.
Den ble plassert under bildene og scrappelysten kom med en gang og siden ble ferdig i full fart.



Denne laget jeg i går da jeg hadde Anne-Lise på scrappebesøk. Er så koselig med sånne treff.
Her er det mine søte små tanteunger som er scrappet. De er voksne nå, så det er en stund siden dette bildet er tatt. Midt på 80 tallet tror jeg.
Se hvor søte de er :)

1 kommentar:

  1. Flotte Loer! likte godt den du hadde sydd på:) stilige oppesett som vanlig .

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...