fredag 19. juni 2009

Ispilking, Skissedilla 12


Denne er til skissdilla sin skisse nr 12.
Den har hatt en skikkelig "trang fødsel" denne LO
Begynte på denne da Iselind var på scrappebesøk her om kvelden, men kom aldri igang og fikk egentlig ikke gjort noe.
Men nå måtte jeg bare få ferdig det jeg hadde begynt på.

Litt merkelig at jeg har fått til å scrappe vinterbilde nå på sommeren, men det har kanskje noe med det at jeg har så dårlig med bilder for tiden. (kanskje det var derfor jeg hadde så store problemer med å komme igang også)


Må samtidig få takke alle for hyggelige kommentarer som jeg har fått, fryktelig koselig og ikke minst inspirerende.

7 kommentarer:

  1. Så fin vinterLO!
    Her er det ikke vanskelig å scrappe vinterbilder - det er jo så kaldt ute at en skulle tro at det er sen høst...
    Flott ble den iallefall!
    Ha en super fredag!!

    SvarSlett
  2. Ble flott denne vinter lo'en!! Fortsetter det slik som det gjør nå så er vel vinteren her før vi aner det igjen :(

    SvarSlett
  3. Flott vinter LO! Fint med titeln på blonden! :)

    SvarSlett
  4. Nydelig vinterLO, masse flotte snefnugg i flere variasjoner. Flott bilde :)

    SvarSlett
  5. Morsomt med vinterbilder på denne tiden!!!
    Elsker den digre snøkrystallen.
    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  6. kjempe fin :)
    Flott med snøkrystallen

    SvarSlett
  7. Herlig vinterside! SÅ flott med snøkrystallene og bildet var så søtt. Likte den rosa lua og buksa til det blå!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...