søndag 21. juni 2009

ÅD uke 25 Farvel pappa

Denne gangen skulle vi scrappe en side uten bilde.
Jeg valgte å scrappe dette diktet som jeg leste i kirken under begravlesen til min kjære pappa som gikk bort i oktober etter mange år med sykdom og smerter.
Diktet synes jeg er så utrolig flott og sier så utrolig mye.
Det har vel gitt meg en slags fred.

Papir fra Maja Design, utklipp fra Webster`s pages, perler, mulbery blomster, glimmer mist(Pearl)og glossy accent





Stå ikke ved min grav og gråt,
jeg er ikke der, jeg sover ikke.
Jeg er vinden som blåser
Jeg er diamanter som glitrer i snøen.
Jeg er solskinnet på det modne korn.
Jeg er det milde høstregn.
Når du våkner i morgengryet, er jeg der som
fuglenes sirklende flukt.
Jeg er de funklende stjerner som skinner om natten.
Stå ikke ved min grav og gråt
Jeg er ikke der.
Jeg døde ikke

6 kommentarer:

  1. Så skjønt da!! Blir en veldig betydningsfull lo, med et flott dikt :)

    SvarSlett
  2. KNALL!!!
    Utrolig flott LO!
    Og det diktet var veldig flott å ta med seg! tusen takk for at du deler:0)
    KLEM

    SvarSlett
  3. Veldig flott skrevet, og veldig flott scrappet. Denne vil bety mye for deg.
    Klem

    SvarSlett
  4. det var et utrolig vakkert dikt! sier så mye.
    nydelig LO

    SvarSlett
  5. Helt nydelig vakker! Det diktet er så fint! Perfekt pyntet side. Du er så flink!

    SvarSlett
  6. Så kjempeflott og vemodig nydelig side det ble! Masse sant og trøstende ord i dette diktet! Livet er så ufattelig trist og brutalt innimellom, men også så vidunderlig flott og fantastisk!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...