tirsdag 23. juni 2009

Bonus oppgave STM

VAKKER var ordet de har i sin bonus oppgave på STM
Jeg har scrappet et bilde av Sofie som begynner å bli et par år nå.
Må nok ut å få tatt litt flere bilder snart.

Diktet som jeg har på LOen fant jeg i et ukeblad og syntes det var så flott.
Du er så søt når du er sur bare for at du er fylt med menneskelig natur.
Du er enda søtere når du ler, du er så vakker da, at jeg ønsker meg ikke noe mer.





Takker nok en gang jentene på STM for flotte utfordringer

7 kommentarer:

  1. Så nydelig!
    Kjempestilig med den tråden - og diktet var flott!

    SvarSlett
  2. cute scrap:)
    best regards from Poland:*

    SvarSlett
  3. Kjempefin LO! Søtt lite dikt du hadde med:)
    Likte den breie blonden du hadde med her.

    SvarSlett
  4. Nydelig LO! flott med den store bloden bakom bildet:)
    kjempefin pynt du har brukt

    SvarSlett
  5. Herlig side, Siv Anne, i nydelige farger! Vakkert bilde av snuppa di. Lekkert med båndet og blomsten! Knallfin!

    SvarSlett
  6. Takk for ros - vi er veldig glad for ros vi:)

    Synes du har laget en flott Lo her. Nydelig bilde - likte godt den blomsten din - den skapte en fin kontrast i hele Loen din.

    God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  7. Herlig LO. Den breie blonden var kjempestilig, og kveilen med hyssing en fiffi detalj jeg ikke har sett tidligere. Kult.

    Ønsker deg ei fin helg.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...