mandag 31. august 2009

Awarder



En veldig hyggelig overraskelse ventet meg da jeg kom hjem.

Jeg fikk disse av Randi T
Tusen takk, utrolig hyggelig.
Nå når jeg skal gi disse videre blir det et veldig vanskelig valg.
Det er så utrolig mange dyktige scrappere der ute.

Jeg velger meg
Julie hun var den aller første som viste meg noe om stempling for mange år siden. Etterpå var jeg på mitt føste kurs som hun hadde.
Elsker den enkle og flotte stilen hun har.

Deretter må det bli Mette som scrapper de nydeligste sider av guttene sine, til om med i rosa og det er herlig. Hun er også en av de mest positive menneskene jeg har "møtt" full av positive kommentarer og jeg håper vi en gang kan treffes IRL

Så velger jeg meg Jannhild
Jeg er ofte inne i bloggen hennes og kikker på de nydeligste og flotte kortene hun lager. Drømmer om at jeg kanskje kan ha tålmodighet en gang til å lære å male så flotte stempeltrykk. Og hun lager de flotteste layoutene også.

Så må jeg bare gi de til Torill. Hun er så leken og utrolig inspirerende. Så flink til å kombinere masse flotte og spennende detaljer og stempeltrykk på sidene sine. Du er herlig.

Den siste jeg velger meg denne gangen blir Isabell. Så nyyyydelige og forsegjorte LOer skal du lete lenge etter. Lekent og flott.

3 kommentarer:

  1. Tuuuuusen tuuuusen takk for de flotte og koselige ordene om meg!! Det varmet veldig, og vet du hva, i dag gjorde det ekstra godt!! Tusen takk :)

    Jeg er ofte innom hos deg også, og jeg elsker de nydelige sidene du lager, om de er C&S eller vintage eller shabby chic eller noe annet! Og jaggu slår du ikke til med noen kort innimellom også! Det er jo kjempekjekt!! Og du får det til! Det er bare å fargelegge i vei!!

    Klem og ha en flott kveld!! OG så må du ta deg en tur til byen her lenger sør, og over til Askøy ;) Hadde vært superkoselig å truffet deg en gang!!

    SvarSlett
  2. Neimen hjelpes meg! Hva er nå dette for noe! En reward! Til meg! Tuuuusen takk, Siv Anne!
    Nå ble jeg glad!

    Du er den jeg først ble kjent med da jeg fant veien til papirgleder. Plutselig var du bare der, og takket for en kommentar jeg hadde gitt deg. Så jeg håper og tror at vi kommer til å både se og høre mye til hverandre i årene som kommer.

    Jeg er innom bloggen din hver dag og ser!Du lager de vakreste sider!!!Og så er du så flink til å delta i konkurranser og sånt!
    Har ikke våget å prøve meg på noe sånt enda!

    Iallefall 1000 takk for rewarden og fine ord!

    Takk for at du fins!

    Iallefa

    SvarSlett
  3. Tusen takk for Awarden og de fine ordene:)
    Koselig å få og det varmer når noen liker det man lager:)
    Så tusen takk igjen! og takk for hilsen i bloggen min:)
    Klem Isabell

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...