fredag 1. januar 2010

Mine juleengler

Må først få ønske dere alle ET RIKTIG GODT NYTT ÅR
Vi hadde en koselig kveld i går i godt selskap og med god mat.
T.o.m Andrea (6år)holdt ut til kl var 01.15 men da var det helt slutt på energien hennes.

Årets første scrappeutfordring tar jeg fra Scrappehuset.
Der har de en artikkel om Anne Kristine en superdyktig scrapper som scrapper i min favoritt sjanger for tiden.

Jeg begynte på denne i det gamle året og gjorde den ferdig i dag.
Vi skulle bruke noe fra kjøkkenet, jeg har brukt kanlebark som jeg har surret sølvtråd rund. Jeg synes kanel passet veldig godt inn i en julelayout.
Papir fra Maja design med en tekst som passet godt til søstrene. Det står: När vännskapen slagit rot, de vildaste stormar den står emot.
Håper dere liker den


Nr: 1

5 kommentarer:

  1. Så nydelig denne er. Fint bilde av jentene og flotte detaljer.

    SvarSlett
  2. Så nydelig!!!
    En skikkelig flott start på det nye året!
    Godt nytt år!!!
    Takk for at du blir med på utfordringa vår! KLEMS

    SvarSlett
  3. Skikkelig herlig LO!!!
    Likte så godt blomsterpynten din og flott med kanlepynt :o)
    Ønsker deg et riktig GODT NYTTÅR!
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!
    Denne var bare superflott! Nydelige farger du har brukt på pynten, og nydelige jenter!
    -klem-

    SvarSlett
  5. Helt utrolig nydelig, Denne stilen kler deg så godt! nydelig pyntet og jentene dine er bare så skjønne! Vakre farger!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...