tirsdag 1. juni 2010

JEG VANT :)


Å gjett om jeg ble glad når jeg nå oppdaget at jeg hadde vunnet denne mnd skissedilla.
At jeg ble plukket ut som vinner blandt alle de superlekre bidragene som hadde kommet inn hadde jeg aldri drømt om.
Tusen takk Anne Kristine, jeg ble såååå glad. Pakke får jeg også :)

Dette sier hun om layouten min:
"Takk til dere alle som har bidratt denne uken.
Det var ikke lett å velge bare èn vinner blant så mange flotte bidrag.
Mitt valg falt på Siv Anne sin flotte LO. Jeg falt for stemningen i LO'en og det flotte bildet! Bruken av glimmer mist og alle lagene med papir. Sommerfuglen som er på vei "opp", passet så fint til tittelen.
Fint med det røde sammen med den friske grønnfargen."

4 kommentarer:

  1. Så bra!!!
    Du er i vinnersteem!!! Gratiss altså!
    LOen var helt nydelig også da!! KNALL!!

    SvarSlett
  2. Så gøy - Gratulerer
    LOen var nydelig:O)

    SvarSlett
  3. Ett stort grattis! Såå nydelig LO!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye Siv Anne. Det var utrolig gøy.
    Den LOèn er bare helt nydelig.

    Vet du hva?
    Nå har jeg scrappet 2 LOèr på 2 dager. Er jeg ute av en lang scrappetørkeperiode nå tro?

    Uansett....ha en strplende kveld. Håper sex and the ciyt 2 var bra, og at du og Silje koste dere.

    Stor klem, Iselind

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...