søndag 13. juni 2010

Skissedilla 63

Her kommer et bidrag fra meg til denne ukens skisse hos skissedilla.

En super skisse som jeg har sett på flere ganger men følte at tiden ikke strakk til.
Men nå fikk jeg et lite øyeblikk for meg selv og scrappet en side med et bilde fra 2003 :)
Har også denne gangen snudd skissen. Lys og tander ble den med litt rosa glimmermist, utklipte blomster og blader

Må samtidig beklage til de som kanskje føler jeg skulle vært på et besøk og kommentert litt i bloggene deres, men tiden har bare ikke vært der.
Skal komme sterkere tilbake.

Ønsker alle en super uke.

Klem fra meg


5 kommentarer:

  1. Kjempenydelig side, med herlig bilde og lekkert i lys-og-tander-stil!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO. Så fint bilde :)

    SvarSlett
  3. Nydelig LO du har laget! Lykke til!

    Ha en herlig uke!

    -klem-

    SvarSlett
  4. Herlig lys og tander, og passet flott til bildet:)
    Kjenner godt til det der med å ikke "trekke til" når det gjelder blogginga. Men det er vel slik i perioder for de fleste av oss;) Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  5. Herlig bilde av en stolt storesøster. Kjempe flott layout. Jeg elsker de utklipte blomstene...


    Ha en fin kveld.

    Klem, Iselind

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...