søndag 25. september 2011

Nytelse

Skissedilla skissen har blitt scrappet under helgas herlig Scrappening.

C&S
Nytelse har jeg kalt denne.
Min yngste datter elsker å gå på denne kafeeen og drikke barnelatte og noen gode vafler eller kake.

Denne helga har vært helt super.
Vi har vært rundt 60 damer fra nord og sør som har hatt et supert treff.
Nå har vi fått ny påfyll med inspirasjon og scrappeglede.

Jeg har vært så heldig å vinne skissekonkurransen i helga (tusen takk til de som stemte meg frem)
Jeg vant da et fototelt sponset av Screppa men rakk ikke å ta det i bruk nå.
Veldig spent på å fotografere i mørket heretter.
Layouten er scrappet på hvit kartong, men ser ikke helt hvit ut her., det blir forhåpentligvis bedre etter jeg får teltet i bruk.

Veldig kjekt å få hilse på noen av de som man bare "blogger" med.
Og ikke minst å treffe nye og ferske scrappere.

Takk til dere alle sammen og håper dere finner veien hit til neste år også.
Klem

6 kommentarer:

  1. Denne var flott:) Liker misting, tittel og den enkle pyntingen med de små sommerfuglene. Stemningsfulle bilder.
    Så kjekt med scrappe treff, og heldige du som vant fototelt.
    Jeg skal på Casa treff neste helg og gleder meg vilt. Og da får jeg mitt fototelt som jeg har bestilt:) Ønsker deg en flott uke;)Klem;)

    SvarSlett
  2. Ja, jeh tenker dere har hatt ei super helg:)))

    Og ut fra lo'en din her, ser jeg at den har vært produktiv. Knallfin var den. Liker bildene i midten her og dråpen og spruten av "caffelatten".

    Gleder meg til å se mer:))
    Ha en finfin dag

    SvarSlett
  3. For en flott CS LO!! Virkelig herlig!¨BArne latte hørtes ut som en spennende greie også!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  4. Hvor er det smukt, enkelt og elegant... så fint med splat. Og din pige ser ud til at nyde kagen og kaffen.

    Tusinde tak for alle dine søde kommentarer hos mig... det gør mig så glad.

    Ha en dejlig aften!!!

    SvarSlett
  5. Kjempeartig å va me i helgæ,flott siæ av søte Andrea.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...