søndag 14. april 2013

Album

På SteinkjerScreppa var jeg på kurs med Lene Neby hvor vi laget en album, egentlig mest utsiden.
Og det var gøy. Ble riving av forskjellige typer papir, blonder etc som vi kledde på papp. Hadde forskjellig typer medium på og så sprayet vi i vei med glimmermist.
Ble den ikke stilig?
Har pyntet den litt med noen selvlagde  blomster, de små blå/grønne og div.
Denne skal min søster få med bilder av sitt første barnebarn.

 Kortet har jeg laget etter en materialpakke som Hanne ga meg.
Slik ble det.


3 kommentarer:

  1. så flott minialbum og et fint kort.
    Likte også Pippi-LOen under her :)

    SvarSlett
  2. Knallflott minialbum - lekre farger og nydelig blomsterklynge! Nydelig kort!
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlett
  3. Den ble skikkelig flott, Siv Anne!
    Og så fint det ble med litt ekstra blomster! <3
    (må vel ta bilde av min jeg også:0))
    klems

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...