torsdag 28. april 2011

Fotoshoot med Julie

Før påske var jeg sammen med Julie i kameraklubben sitt studio og hadde en liten fotoshoot.
Veldig morro men samtidig ganske krevende

Tusen takk Julie nok en gang for en trivelig ettermiddag sammen med deg.
Disse ble til under SteinkjerScreppa
En C&S i sort og hvitt

Blomsten er utklipt fra et lekkert gavepapir
Her er en til i brunt og sort med hvit håndsydd søm
Det enkle er ofte det beste av og til.

For nye  i bloggverden-->om du klikker på bildene vil det komme opp i større format

5 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert!!!
    Du er vakker altså!! Likte så godt det bildet av deg på den siste!! KNALLfine LOer begge to!

    klems

    SvarSlett
  2. Det enkle er ofte det beste - og der er du jammen meg en mester!! Disse er bare helt knall!! Den øverste har jeg jo sett live - og jeg digger den!!:)
    Nydelig bilde av deg på den siste - og LOen er jo bare perfekt!!:)

    SvarSlett
  3. Disse 2 er bare helt fantastisk flotte, Siv Anne. Og det samme er du.

    Digger alt her, liker at du har lite pynt, det er bildene som er i fokus. Liker at de er "uten" farger. Like alt.

    Megafine. Me like alot:)))

    SvarSlett
  4. Kjempetøffe LOer. Er enig i at det enkle kan være nydelig:-))
    Stilige
    bilder!!

    SvarSlett
  5. Du er jo den snertne dama da!!!! Disse ble utrolig kule !

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...