tirsdag 26. april 2011

Tatt`n

INSPIRERT
Ja her var det masse, masse, masse å bli inspirert av, layouten som scrappehuset har "tatt"
Jeg som egentlig er en ganske så C&S scrapper har tatt litt av.
Morro?
Ja!
Etter jeg var på SteinkjerScreppa og fikk nærkontakt med visse lag på lag damer måtte jeg bare kline til.
Hold egentlig på å gi litt opp i starten men etter å ha pushet noen grenser, ble det veldig morro.
Bare fargesamensetningen ble litt for mye for meg i begynnelsen men nå synes JEG den ble bare herlig frisk.
Hva mener dere?
Det er Scrappehuset som har vært på røvertokt og tatt en skikkelig frisk layout som er scrappet av Naop. Sjekk den inne hos
Her er min...
-
-
Detaljer
-
-






9 kommentarer:

  1. Helt hærlig!!!!
    Ser jammen du at du satt litt nære Vibeke, ja!! Digger fargene du har brukt! JEg er i en litt sånn gul fase, så rosa og gult var skikkelig nydelig!

    Takk for at du pushet deg, og for at du ble med og røvet litt sammen med oss!
    klems

    SvarSlett
  2. syns den ble spennende og frisk jeg. stilig med mange lag ja, og flott med den rammen.
    jeg eeeelsker blomster og jeg da ;o)
    klem pia

    SvarSlett
  3. Denne ble knallfin :)
    klem :)

    SvarSlett
  4. Du fikser jo lag på lag og du da!! Denne var skikkelig lekker!! Elsker fargene du har brukt her:) NYDELIG!!:)

    Moro at du likte utfordringen vår:)

    Håper du får en koselig dag:)

    SvarSlett
  5. så lekkert et fargevalg og for noen herlige detaljer du har fått med her på denne flotte LO'en din...
    takk for at du ble med ....
    -ha en fin fin dag videre

    SvarSlett
  6. Denne var vel flott, vel! Digger lag på lag stilen. Nydelige farger og vakkert med rammen. Og jenta di er aldeles bedårende.

    Denne stilen kler deg. Som alle andre stiler.....

    Klem Mette

    SvarSlett
  7. Det får en si; Denne var jo både lag på lag og super fresh. Herlig fargekombinasjon, supersøtt bilde og beintøff ramme. :D

    Takk for ditt lekre bidrag! :D

    SvarSlett
  8. Denne ble knalltøff! Elsker hvordan du har brukt lyse farger i flere lag, synes det gir en flott effekt. Og så massevis av gult da - DET liker vi :D

    SvarSlett
  9. Utroloig artig å se deg scrappe denne stilen. Digger reultatet, og fargene er bare så knasje. Digger- digger!

    Ha e fin kveld.

    KLem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...