tirsdag 19. april 2011

Påskeegget mitt

God påske alle sammen :)
Da er det klart for siste arbeidsdag på noen dager og det skal bli
HÆRLIG :)

Der jeg jobber har vi en utrolig flott sjefinne som fyller påskeegget vårt.
Og dette er et gigamegaegg :)

Vi fikk hvert vårt egg ifjor og fikk beskjed om å ta det med for påfyll i år, fantastisk.
Men i år måtte jeg bare pynte det litt.
Jeg har malt det, kledd det med serviett for å få det litt ruglete og pyntet det hvitt og delikat (synes jeg da :)

Med dette egget vil jeg være med på embalasje utfordringen til Scrapperiket


7 kommentarer:

  1. Smukt og elegent påskeæg, du har lavet.
    God påske fra Danmark ; )

    SvarSlett
  2. Nydelig påskeegg :)
    Herlige farger og flott pyntet!
    Likte godt den store blomsten du har brukt, den var kjempe nydelig og virkelig prikken over "i"en!

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
    God påske!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Ett lekkert påskeegg!!
    Nydelige blomster du har brukt.

    Ha ei riktig fin påske, til deg og dine :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  4. rett og slett nydelig.
    ha en flott påske. klem pia

    SvarSlett
  5. Så koselig påskeegg, Siv Anne. Hærlige farger og så flott med hvitt egg som basis. Takk for koselig hilsen i bloggen min. God påske til deg også:=)
    Klem Heidi

    SvarSlett
  6. HEI!:)

    Sååå glad jeg er at jeg fant denne bloggen din♥!!:) NYYDELIG påskeegg!!:)Jeg har kost meg leeenge med å se i bloggen din!:)
    Så nå har jeg lagt meg til som ny følger, og gleder meg til masse mere flott inspirasjon♥:)
    HA en strålende påske.
    Go'klem, Ellen:)

    Ps. Har en flott Candy, som du kanskje liker, og isåfall er du hjertelig velkommen til å være med på den..om du vil:)

    SvarSlett
  7. Et aldeles nydelig påskeegg, Siv Anne. Så lekkert og så nydelige farger. Likte så godt blonden. Ja, likte hele egget, jeg:)

    Ha en fortsatt god påske

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad om du vil legge igjen en liten hilsen

Klem Siv Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...